joi, 30 iulie 2009

O mica afacere cu Don Machiavelli si savarine de Week-end

Ieri am avut onoarea sa-l intalnesc personal pe renumitul prezentator al emisiunii de televiziune Savarina de Week-end, de la postul TV Tele M. Am vazut ceva din emisiunile lui dar nu stiam ca lumea il mai cunoaste si sub numele de Cavalerul Don Machiavelli.

Probabil ca va intrebati cu ce ocazie ne-am intalnit? Stati linistit, nu vroia sa ma includa in vreo savarina de-a lui, vroia doar sa-i repar computerul. Ceea ce am si facut. A fost o bagatela. Niste praf depus la sloturile de memorie si un reset de BIOS au rezolvat mica problema a renumitului Don Machiavelli. Si uite asa cred ca mi-am facut un prieten nou si interesant. Bineinteles dupa ce a platit serviciul pe care i l-am facut.

Un comentariu:

  1. Da. Sunt onorat si eu, Zupule. Sper sa mai faci niste reduceri, he he he . Prieteni, nu? :))

    RăspundețiȘtergere