luni, 28 iulie 2008

Odata in viata sunt si eu hotarat !

Da, cred ca e adevarat. In sfarsit m-am hotarat sa sparg ghiata si sa ies putin din Romania. Nu prea departe. Doar pana in Grecia. Sper sa ma intorc de acolo cu amintirea vietii mele. Destinatia mea "greceasca" va fi Paralia Katerini. Desigur, am in plan sa vad putin Atena, Meteora si insula Skiatos intr-o mica croaziera, poate si muntele Olimp.

Cred ca am o varsta destul de coapta pentru a incepe vizitele prin strainatate. Dupa Grecia, voi incerca Italia. Sau Germania. Oria batrana doamna, Anglia. Oricum nu vreau sa stau prea mult prin Europa. Voi "ataca" si alte continente. Da, sunt hotarat. Viata e prea scurta. Nu stie ea ce e infinitul. Nici Universul insusi nu stie ce e infinitul.

Aaaa, am uitat sa va zic data plecarii mele in Grecia anului 2008. 8 august. Stiam eu. August pentru mine e de departe luna marilor aventuri geografice. Oare cum va fi cea de anul acesta? Voi vedea. Si voi fotografia. Si voi filma. Si voi posta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu