luni, 13 octombrie 2008

Afacerea virusilor de BIOS

Aveam si eu placa de baza mai veche 7VT600P-RZ
care imi mergea extrem de bine, in ciuda faptului ca era destul de veche.

Adio 7VT600P-RZ, mi-ai fost de folos...

Am jucat ceva jocuri la viata mea cu ea. Dar cum mi se intampla mie de fiecare data in preajma sarbatorilor, am fost nevoit sa asist cu stupoare la moartea acestei placi. Cum anume s-a intamplat? Simplu. Am luat si eu ca tot omul un virus, doi, trei de pe net care s-au cuibarit frumusel tocmai in biosul placii. Mi-am dat seama de asta dupa faptul ca desi instalasem windows-ul recent, antivirusul imi raporta virusi in system memory si in plus de asta calculatorul mergea foarte lent desi aveam toate driverele la zi corect puse. Bineinteles ca m-am decis din nou sa instalez win-ul si dupa copierea fisierelor de pe CD, la boot-are, mi-a aparut un mesaj de genul Bios image... dupa care totul s-a blocat. Desigur, programul de BIOS se infectase, si placa de baza nu mai avea cum sa se initializeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu