joi, 27 noiembrie 2008

Am dat de un site hacuit !!!

Nu stiu cine sta in spatele site-ului http://www.croclix.com dar azi orbecaiam si eu prin internet si am dat din greseala peste el in cautare de noi oportunitati de afaceri online.

Numai ca nu am putut sa intru.. Impresia mea intitiala a fost ca site-ul respectiv este "underconstruction".

Dar dupa cum se poate vedea in imaginea de mai jos, site-ul tocmai era atacat. Cel putin asa lasa sa se inteleaga mesajul de intalmpinare.

Oare chiar asa sa fie, ca site-ul respectiv este supus unui atac de tip Denial Dos Of Service? Daca ca va uitati mai bine, puteti observa ca suntem indemnati sa donam ceva bani pentru respingerea atacului.

Aha, si in timpul acesta proprietarul site-ului ce face? Nu o fi in vacanta in Grecia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu