marți, 4 noiembrie 2008

Sa nu patiti ca mine

De o bucata de vreme obisnuiesc sa poposesc la barul meu "Undergorund" si sa ma relaxez la o bere. Da, chiar si singur. De ce sa nu recunosc, uneori chiar prefer sa ma duc singur. Am plasma acolo, muzica buna, atmosfera odihnitoare si un design al barului care aduce a rustic. Vara e racoare, iarna zici ca esti la munte intr-o cabana. Celebrul cantaret jamaican Bob Marley care a fost ucis, este printre noi, sub forma de portret. Uneori ma uit la tablourile lui si imi aduc aminte de chefurile mele, dansurile si muzicile pe care le-am servit odinioara pe post de "cooling times". Ah ce vremuri.
Dar sa revenim la mica mea intamplare, de la barul"Underground". Eu obisnuisc cand intru in bar, chair daca chelnerul insista sa ma duc la masa ca vine el sa ma serveasca, sa imi comand singur si apoi ma duc sa imi aleg locul de relash. Ei, de data asta, am sarit din tipar si m-am trezit tolanit pe un fotoliu fara sa mai trec pe la bar sa-mi comand eterna bere Timisoreana si eternul meu pahar. Cei de acolo s-au invatat si deja stiu ce sa-mi dea cand apar, imi zic de la usa. Bun, in acea zi, barmanu' de servicu care seamana putin cu celebrul fotbalist Raul Gonzalez a venit la masa mea si mi-a adus berea si paharul. In fine, mi-am sorbit licoarea, dupa care am plecat. Am omis ceva? Probabil ca nu. Sau probabil ca da. De ce? Fiindca de curand am revenit la Undergroud si acelasi "Raul" m-a oprit la plecare sa-mi zica ca ultima data cand am fost la bere nu am platit. Ei nu se poate! Nu-mi aduc aminte sa fi patit vreodata asa ceva in viata mea. Oare cum de am uitat? M-a furat peisajul? Era o emisiune interesanta pe plasma? Imi facea vreo tipa ochi dulci? Habar n-am ce s-a intamplat. Cert e ca eu obisnuiesc sa platesc imediat ce mi se aduce comanda, nu la sfarsit. In fine, mi-am recunoscut greseala, am platit, si am lasat si bacsis, destul de mult ca sa fiu iertat. Credeti-ma ca nu stiam cum sa ies mai repede din bar. Mi-a fost rusine si credeam ca nu o sa mai trec curand pe acolo. Asta s-o creada cine o vrea, ca eu nu pot. Azi m-am reintors. La acelasi Underground, la aceeasi bere, am lasat acelasi bacsis, si m-am salutat cu acelasi barman, desi m-a servit aceeasi tipa. Doar ca nu am mai repetat aceeasi greseala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu