miercuri, 30 iulie 2008

M-am hotarat ce camera digitala sa-mi cumpar: DMC-TZ2EG-K

DMC-TZ2EG-K

Cred ca fotografia de mai sus spune totul. Este aleasa inimii mele in materie de camera foto digitala. Dupa cum vedeti camera a fost si premiata. Interesant, parcursesem destul de multe oferte de gen, care mai de care mai atragatoare, si ma oprisem la aceasta camera. Iar cand am dat pe pagina oficiala a producatorului am avut surpriza sa constat ca e un "best product", sau cum zice romanul "FOARTE TARE". Sa vedem daca am sa o si gasesc prin magazine. Tare ma tem eu ca voi avea putin ghinion. Ma bazez pe spiritul cam hapsan din fire a neamului romanesc. Dar sa nu anticipam. Va tin eu la curent cand imi voi vedea visul implinit referitor la camera digitala favorita. Pana atunci, va las sa o admirati in poza si va promit ca am sa postez fotografii facute cu ea, chiar pe acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu