miercuri, 15 octombrie 2008

Despre micii afaceristi din IT

Scriam intr-un articol anterior ca am cateva componente de PC care vreau sa le vand deoarece nu mai am nevoie de ele. Se intelege ca era vorba despre componente second hand. Ca tot omu care spera sa ia ceva banuti pe ele, am intocmit lista ca la carte am pus-o pe acest blog si am asteptat sa apara potentialii clienti. Care clienti s-au imbluzit e adevarat, dar nu la cumparat ci la comentat de preturi, la sunat in disperare si pe la 10-11 noaptea, la dat <buzzz> pe messenger si la scris sms-uri toate pline cu promisiuni de genul:

- Mai aveti monitorul la vanzare? Bine, atunci va sun maine sa facem afacerea!
- M-ar interesa placa video sa o cumpar neaparat. Dau maine mesaj.
- Dar de ce e asa scumpa carcasa asta? Doar e o bucata de tabla.
Asta nu e bussiness, e jaf!
- Hard diskul tau are bad-uri multe sau putine? Eu vreau fara bad-uri si daca
e ok incheiem pe loc mica afacere.

Pana la urma nu am mai tranzactionat nici o componenta si chiar m-am inervat cat de neseriosi pot fi unii. Mai bine ar sta in banca lor decat sa promita ca parlamentarii la alegeri.
Hai sa zic ca intre timp unii din ei au gasit o oferta mai avantajoasa.
Bun, inteleg frate,
dar macar anunta-ma ca sa stiu si eu ce program sa-mi fac in ziua respectiva.

PS - horarati-va fratilor odata, daca nu arunc pe geam tot ce vreti voi si nu de alta, dar cam stau pe la etajul opt. Doar n-am sa ma las de afacerea asta din cauza voastra.

Un comentariu:

  1. Stimate domn,
    INERVÁ, pers. 3 inervează, vb. I. Tranz. (Despre nervi) A produce o stare de excitare a unui organ sau a unui ţesut. – Din fr. innerver.

    Probabil ati vrut sa spuneti ca "v-ati enervat", lucru care e cu totul altceva.

    Cu stima,

    RăspundețiȘtergere