vineri, 24 octombrie 2008

O afacere paguboasa

Astazi am vorbit pe messenger cu un amic, care m-a rugat sa-i trimit printr-un sofer de autocar un pachet cu o placa video. Eu nu mai aveam ce sa fac cu ea asa ca i-am trimis-o gratis. Invoiala a fost ca la ora 18:30 cand pleca autocarul spre Botosani, trebuia sa ma duc la autogara, si sa las pachetul unui sofer de la firma de transport Transdor si sa-i dau un beep amicului sa-l anunt cand si unde va sosi autocarul ca sa-si recupereze coletul. Buunnn. Numai ca eu am ajuns la ora 18:00 la autogara si fiindca erau deja autocare de la firma de transport susmentionata gata de plecare, m-am repezit sa inmanez unui sofer pachetul si dupa ce acesta a plecat am zis sa-mi sun amicul sa-l anunt. Toate bune si frumoase, numai ca telefonul amicului nu a raspuns, asa ca m-am repezit spre casa sa vad daca mai e pe mess sa iau legatura cu el. Acasa bineinteles ca nu aveam net fiindca nu aveam windows fiindca nu aveam hard-disk fiindca asa sunt eu distrat cand imi trebuie ceva tocmai atunci nu am. Se intelege ca mi-am luat inima in dinti si m-am repezit la cea mai apropiata cunostinta cu net de langa blocul meu. Care cunostinta desi am fost foarte saritor cu ea in ceea ce priveste problemele IT nu mi-a inteles graba si cand a vrut ea sa ma lase sa-mi fac treaba la calculatorul ei, era deja prea tarziu fiindca ma plictisisem sa privesc cum nu facea ea nika util pe net. Prin urmare m-am dus la cel mai apropiat net cafe sa incerc sa sper ca mai e amicul meu pe mess si sa-i spun cum sta treaba cu coletul. Dar din pacate, am nimerit la un amarat de PC vechi din comuna primitiva caci nu avea windows, deci nu avea mess, deci iar am ramas cu gura in soare care nici macar ala nu mai era pe cer asa de tarziu era. Apoi am zis sa ma duc la Personal Computer, firma de IT unde am intrare sa incer sa-mi rezolv problema, dar si aici am avut ghinion pentru ca am ajuns bineinteles dupa sfarsitul programului. Ca sa nu-mi reprosez ca n-am facut tot posibilul sa dau de amicul meu, m-am gandit la amcii comuni ai mei si ai celui caruia i-am trimis pachetul cu placa video, si i-am luat la rand sa-mi zica daca nu cumva amicul meu are schimbat numarul de telefon si eu nu stiu. Nici de data asta nu am avut noroc asa ca m-am intors acasa cu gandul ca placa video pe care am trimis-o nu a ajuns la destinatie deoarece eu nu cunosteam adresa destinatarului. Probabil va veti intreba de la ce calculator am scris eu acest articol. Stati linistit. De acasa. Unde am gasit hard-disk, am pus windows, am pus messenger, si am trimis mesaj amicului ca i-am trimis coletul buclucas, i-am dat toate datele de expeditie pentru a si-l recupera. Numai ca cel pe care il cautam nu era pe mess, soferul cred ca nu l-a gasit nici el, si probabil amicul meu este acum suparat pe mine ca nu m-am tinut de cuvant.

Un comentariu: