sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Am facut o afacere buna !

Va spuneam intr-un articol recent ca Valve Software a scos la vanzare pe Steam celebrul joc Half-Life la un pret de 98 de centi, dupa 10 ani de la lansarea sa, si ca aceasta oferta e limitata doar pana la data de 21 noiembrie 2008, ora 12:01 PST (Pacific Standard Time).

Ei bine sa stiti ca am avut o mare supriza cand am intrat pe Steam si am constatat ca oferta mai era inca valabila, desi eu eram in data de 22. Asa ca m-am hotarat sa-mi procur jocul original, sa mai subtiez putin colectia mea de jocuri pirat.

Daca nu ma credeti, priviti mai jos, momentul magic al tranzactiei. Doar ati auzit si voi de Print Screen, nu? Daca nu, va zic eu ce face tasta cu pricina. Captura de ecran autentica.


Bravo Valve, tine-o tot asa!
Am sa ma uit pe datele de lansare si a altor jocuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu