marți, 11 noiembrie 2008

O afacere ramasa fara succesul de alta data, Emisiunea Duminica in familie produsa de Mihaela Radulescu la canalul TV Antena 1

Mihaela Radulescu, vedeta postului de televiziune Antena 1, si-a reluat incepand cu 14 septembrie vechea ei emisiune Duminica in Familie. Desigur ca stirea e veche si nici nu-mi apartine - doar n-oi fi eu dintr-o data agentie de stiri sau revista de scandal. Sunt un amarat de bloger care incerc sa observ cat mai obiectiv realitatea in care traiesc si sa o reflect pe blogosfera.
Faza e ca duminica trecuta m-am apucat de butonat la TV si am dat chiar peste emisiunea ei. Nu ma uitam nici inainte, nu urmaresc nici acum pentru ca dintotdeauna m-a intrigat titlul acestei emisiuni asociat cu numele vedetei care o prezinta. Si am sa va spun si de ce. Ce credeati, ca nu m-am documentat inainte?
Cu totii stim ca Raduleasca are deja la activ doua divorturi, ultimul cel mai rasunator, si actualmente are un nou iubit. Hmmm, cam repede mi se pare mie. Nu tu rani de vindecat, nu tu timp de meditat. Nu discut aici natura noii relatii ca nu-i frumos, si in plus sigur ma veti apostrofa pentru devierea de la subiectul acestui articol. Oricum, se poate intelege din start ca Mihaela Radulescu nu prea stie ea ce inseamna "Duminica in Familie" pentru ca nu-i asa, nu prea are o familie. Sau poate ca are, dar nu una, mai multe, si acelea nu sunt model, sunt cam destramate.
A, va referiti cumva la parintii ei si la copii ei? Acelea sunt rude, desigur. Acum statutul ei este de femeie singura si libera, fara familie. Nu prea cred ca se descurca ea cu viata de familie. S-a vazut cat de usor a renuntat la ea, in cel putin doua randuri.
Si atunci stau si ma intreb! Cum mai poate ea sa-si denumeasca emisiunea de la Antena 1, "Duminica in familie" ?? Vrea sa ne dea exemplu, sau ce? Mai bine si-ar schimba titlul in "La revedere familie". Se zvonea la un moment dat ca cei de la Antena 1 au vrut sa scoata emisunea Mihaelei Radulescu din grila de program. Sau daca nu au scos-o pana acum, sa schimbe macar prezentatoarea. Si asa vorbea prea mult despre ea si mai putin despre invitatii ei. Multa lauda de sine, combinata cu putina ipocrizie si bineinteles demagogie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu