vineri, 21 noiembrie 2008

Cum se mai poarta lumea cu mine

Acum vreo cateva luni am fost cu un amic (asa credeam eu!) la o bere dupa ce il invitasem la o prezentare a unei firme de unde am castigat fiecare cate un tricou, o bere la cutie si parca si ceva cascaval, vreo 30 de ron daca nu ma insel. Ce vreti, am sarbatorit si noi ca baietii.
Bausem deja cate doua, trei beri cand am observat ca pe tip il tot suna cineva insistent la telefon. In fine mi-a zis ca are neaparat nevoie de niste bani cu imprumut fiindca are o problema grava de rezolvat acasa, in familie. Bineintels ca l-am imprumutat si am stabilit data si ziua cand imi va da inapoi suma respectiva.
Au trecut de atunci mai bine de sase luni, timp in care m-am mai intalnit odata cu respectivul si l-am rugat sa-si aduca aminte de datoria mea. Cica asa mi-a promis, ca nu ma va uita.
Dar ce mi s-a intamplat acum doua zile, intrece orice masura.

M-am dus la acelasi bar, dupa ce mi-am rezolvat niste probleme prin zona. Imi comand berea obisnuita, si cand sa ma asez la masa, surpriza. Il zaresc pe tip la o masa alaturata, povestind de zor cu niste amici de-ai lui. In fine, ma uit la el, se uita la mine, nimic. Se pare ca nu prezentam nici un interes pentru el. Trece timpul, mi se termina berea si cam era cazul sa o sterg din bar, nu de alta, dar n-aveam nici un chef sa aud bancuri pe seama mea de la masa alaturata. N-am apucat sa ma ridic, ca il si vad pe tip ca se indreapta spre toaleta. Noroc ca era ocupat. A fost nevoit sa se opreasca si sa astepte in fata usii. Iar eu am hotarat asa tam nesam sa il abordez. Parca ar fi fost banii lui nu ai mei. Din pacate nu am reusit sa scot nimic de la el. Cica nu vrea sa-mi dea nimic pentru ca a auzit el nu stiu de unde ca as fi spus cuiva ca imi datoreaza mai mult de cat i-am imprumutat eu. Asa ca adio bani, mi-am luat teapa.

Nu-mi ramane decat sa va zic si voua, ca pe tip il chiama Iojan Petrica, s-a nascut taran si taran va muri. Ocoliti-l cand il intalniti ca nu are caracter, nu are cuvant, nu are respect.

Voi ce parere aveti?

Un comentariu:

  1. Hai ca-mi place cum ii bestelesti pe nesimtiti. Bravo bace Iustin! Scrie in continuare la gazeta ca ai har

    RăspundețiȘtergere