vineri, 5 decembrie 2008

De ce nu am fost la vot in 2008

  • Pentru ca politica avea valoare in Romania doar in perioada interbelica
  • Pentru ca am avut un job la statul roman pe care mi l-a luat pe 1 aprilie 2008 (as fi vrut eu sa fie ziua pacalelilor!) motivand ca nu mai are cu ce sa ma plateasca
  • Pentru ca am fost fortat de imprejurari sa ma angajez la un patron pe care statul roman il lasa sa functioneze in afara legilor si dupa 6 luni de munca mi-a luat si el job-ul motivand ca nu mai are cu ce sa ma plateasca
  • Pentru ca am incercat din nou sa-mi fac rost de un job la statul roman platit cu un salariu mai mic decat salariul mediu pe economie oferit de patronul sus mentionat, iar la interviu mi s-a reprosat ca sunt supracalificat pentru acel job si am fost descalificat
  • Pentru ca m-am saturat sa mai ingros randurile generatiilor de sacrificiu pe care se bazeaza statul roman, fara sa ofere nimic in schimb
  • Pentru ca in 2008 am simtit pe viu efectele unei politici de succes, aplicate de cel mai vechi stat democratic din lume, Grecia
  • Pentru ca nici un politician din Romania nu stie care este cauza crizei financiare globale din 2008
  • Pentru ca ma uit prea mult la Discovery, History si National Geografics si imi dau seama ce inseamna politicile, in general
  • Pentru ca a vota parlamentarii care cred ca se ocupa cu politica din Romania pentru mine nu inseamna nimic
  • Pentru ca am dreptul sa nu votez, oricand si oriunde
  • Pentru ca nu am votat niciodata
  • Pentru ca nu am sa votez niciodata
  • Pentru ca decat sa merg la vot, mai bine nu fac nimic, in cel mai rau caz
  • Pentru ca la votul din 2008, am ales sa-mi petrec timpul pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu