sâmbătă, 1 august 2009

IT-ist de profesie !

Ba frate eu chiar is tare! La vremurile astea de criza ma mandresc ca inca lucrez in domeniu. E meritul meu. Am lucrat vreo cativa ani in domeniul IT la stat, de unde am fost restructurat. Da, am facut o pauza mica de vreo doua luni, insa pentru un binemeritat concediu in Grecia.
Apoi am luat-o de la capat. Sunt la o firma privata de IT si muncesc exact la fel ca la stat. E adevart, si de aici am fost concediat tot vreo doua luni cand aparause criza financiara si in Romania.
Numai ca d-l patron m-a chemat inapoi la munca. Chiar ma asteptam la asta, avand in vedere ca sunt un tip muncitor din fire, respectuos si cu un IQ peste medie. Nu ma laud, ci ma prezint in fata ta cititorule, cat mai obiectiv posibil.

Concluzia? Chiar sunt un IT-ist profesionist. Care ieri la prima ora a fost concediat si la ora pranzului a fost reangajat. Nu pot sa va spun de ce. Am informatii sigure ca patronul mai trage cu okiul la prostiile mele de pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu